Viheliäinen on tuo ihmisen ego! Kun viimeksi kirjoitin, oli mieleni levollinen jne. Egon hyökkäys seuraavana päivänä sai minut lähes paniikkiin. "Ei ne sua sinne ota, et sinä ole tarpeeksi hyvä. Varmasti siellä oli paljon pätevämpiä hakijoita" ja niin edelleen! Yritin siirtyä tarkkailemaan egoni pyrkimystä hallita ja oli hetkiä jolloin onnistuin siinä hyvin. Tänä aamuna ego oli lähellä ottaa yliotteen. Olin jo sitä mieltä, että peli on pelattu ja olen ulkona. Siis niin hyvin mieleni sai minut kääntymään kannalleen ja rypemään itsesäälissä. Iltapäivällä tuli puhelu; kilpailu kiristyy haku siirtyy avoimeksi, mutta olen vahvoilla ja minua pyydettiin laittamaan uusi hakemus, että olen mukana uudella haastattelukierroksella. Ego sai pitkän nenän ja ryömi omaan koloonsa ollen hiljaa loppu päivän. Minä en saa menettää uskoani vaikka"kaikkitietäväegoni" tulisi sanomaan mitä, sen opin tänään!